Hyundai zadává reklamu do médií, první příznak problémů s prodejem. Bude Hyundai „ještě menší“? Auto Dnes zkusila otestovat jeho SUV z reklamy a výsledek testu rozhodně neodpovídal masivní reklamě, dokonce, myslím, i auta řady Škoda byla celkově lepší.
Agresivní reklama, „vydíraní“ dealeři, co mě zarazilo, byl přeprodej směnek vystavených dealery vymahačským firmám, tedy jen „šílený“ dealer by nyní Hyundai vystavil směnku. Kupovat si nyní auto od dealera Hyundai je riziko, dealer může kvůli politice Hyundai dobrovolně či nedobrovolně skončit a kam by se jezdilo kvůli záručním opravám, do nějakého jiného města desítky kilometrů daleko? A když nechám v servisu auto, jak se vrátím domů, to je na hodiny ztráty času. Zákazník potřebuje mít servis co nejblíže a tak zvolí nové auto od prodejce, který působí delší dobu a je předpoklad, že bude působit v městě i nadále. Což u dealerů Hyundai není nyní zaručeno.
Změní Hyundai politiku pro Česko?
Leave a Reply