Já nějak nechápu, kde budou kola ve vnitřních městech parkovat, takové místo zabere větší plochu, než třeba auto. A kolik stojí trvalý pronájem parkovací plochy ve vnitřní Praze? Nebo jim město dá parkování zdarma? To by se to podnikalo…
Já mám s parkováním kola problém i v maloměstech. Kolo nemůžete opřít jen tak někomu o výlohu či barák, můžete něco rozbít, poškodit. A dát stojan na veřejný chodník? Budou překážet chodcům, kočárkům a hlavně nevidomým!!! Když si pomyslím na reklamní cedule postavení do chodníku, to je o zabití nejen pro nevidomé, či u nás krejčovské panny s oblečením, co trčí do chodníku…
Něco jiného je třeba rovný Amsterdam, ale šlapat na kole nahoru do Jinonic či do Košíř… Zkusili si ti z Ofo projet na svém kole Prahu, aby zjistili, zda to normální člověk zvládne bez toho, aby se nemusel po jízdě jít osprchovat a převléci? A kolik sprch bdue potřeba, až všichni přijedou do práce na kole? Budeme zavádět praxi čínských komunistů do českých ulic?
V diskuzi padla Vídeň, že tam mají spoustu cyklostezek. Jenže když tam přijdou Češi, tak skáčou cyklistům pod kola. A že se takové kolo neukradne? Mám smutný pocit, že se hodně kol přestěhuje na české chalupy, možná i se stojany.
A co udělám s kolem, když uvidím zajímavý obchod a budu se chtít dovnitř podívat. Kam kolo postavím a k čemu ho zamknu a čím ho zamknu?
Budoucnost je v hromadné dopravě. Když je to méně než od zastávky k zastávce, jdu pěšky, Když je to dál, jedu hromadnou dopravou a neobtěžuje mě řešit, kde kolo na chvíli odstavím..
(Navštíveno 39×, 1 návštěv(a,y) dnes)
Leave a Reply