Na ČT2 je nějaký pořad, kde si mají nějací ublížení stěžovat, že je zaráží nenávist lidí.
Je to typická lež, typický postup, jak se zviditelnit, nejvíce to používají politici. Tedy vymyslet, vylhat problém, a pak se postavit jako nějaký zachránce lidstva proti tomu vymyšlenému.
Třeba vědomě lživě někdo řekne: „Češi jedí psy,“ a pak běží pro státní peníze na akci, „Češi, nejezte psy.“
Tedy ty ublížené spolky…
1) Nikdo vůči nim neprojevuje nenávist. Jen lidem a mně vadí, že se vůči nám nepřátelský vyhrazují, jako bychom my za nějaký problém mohli, proč si to neřeší po vězeních s těmi, co páchají zločiny? Vězni Facebook přece nemají…
2) Většině vadí, že na své akce chtějí peníze od státu z našich daní. Když nebudou chtít peníze, jsou nám úplně ukradení se svými akcemi, ale to by se neměli komu vypovídat, vůči komu se vyhrazovat. Ať si seženou sponzora a mohou si dělat, co chtějí. Ale když to chtějí dělat z daní lidí, kterým stát sebere v daních polovinu výdělku, tak lidi štvou.
Je to obdobné, jako byla „aféra“ s černošským manekýnem v Lidlu. Prý šlo o nenávist lidí k někomu jiné pleti. Typická lež „politika“.
Manekýnky a manekýni bývají takoví, že lidé by chtěli vypadat stejně, ve stejném oblečení, se stejnou kabelkou, lyžemi, adt. Když dá Lidl černošského manekýna, tak se běžný Čecha těžko ztotožňuje s tím, že by chtěl vypadat stejně jako černoch.
I Japonci a Číňané chtějí vypadat spíše jako běloši. No a Češi zase chtějí vypadat opálení jako indiáni.
Tedy lidem je taková reklama k smíchu, někdo se toho smíchu chytne a v rámci zviditelnění tvrdí, že jde o nenávist a běží pro peníze na akci proti něčemu, co si právě vymyslel, vylhal.
Obdobně, kdo by chtěl vypadat jako ten asi černoch vazba v reklamě na nějaký spray či co, když je známo, že černoši mají jinou vůni těla, než běloši. Tedy taková reklama zajímá jen toho, kdo chce vonět jako černoch, o což běžný Čech spíše zájem nemá.
Je to nenávist, je to rasismus?
Ne, jde jen a jen o státní peníze.
Leave a Reply