Roboti, spíše počítačové programy, již umí opravit právnické smlouvy lépe než lidé, viz článek na iDnes.cz. Před roky se testovalo zařízení, které převádělo promluvená slova na text, dnes běžné zařízení na soudech. A toto zařízení se zkoušelo i v ordinaci jedné lékařky. Lékařka nadiktovala zprávu a ve zprávě byly chyby, firma se omlouvala, že jejich zařízení ještě není 100%. Lékařka se jen usmála: „Určitě dělá méně chyb, než když to píšu já.“
V obchodech se objevují samoobslužné pokladny, viděl jsem jí třeba v Tesco. Zákazník si sám nákup naskenuje na pokladně či přímo při ukládání zboží do košíku. Když vidíte, jaké dělají chyby na pokladnách profesionální pokladní, účtují něco 2×, jak mají často problém načíst čarový kód, tak já beru samoobslužné účtování nákupu jako obtěžování zákazníků. Kdysi vám nákup i zabalili, aby se nepoškodil, zkuste dnes v supermarketu chtít, aby vám zabalili porcelánové hrnečky či knížku!
Leave a Reply