Byl jsem požádán o pomoc, nešlo internetové bankovnictví GE Money. Zkusím různé prohlížeče, nic. Naskočí mi stará verze, ta prý ne. Tak tam volám. Po minutách čekání mě to konečně zvednou. Operátor mě vyslechne a požádá o strpení a pak mně sdělí, že jim to nejde.
Toto je zpráva pro amatéry informatiky v GE Money:
Pokud mi nejde hlavní web, tak to zjistím ihned pomocí třeba nějakého cronu a následné SMS. Pak ihned zapnu jiný web, mohu ho mít i v jiné budově, jiném státu, kde bude připravená informace, že web nejde a přepnu to vše na něj přepisem IP adresy v DNS serveru. A nemusí jít samozřejmě o jiný počítač, může jít o virtuální počítač. Pokud to informatici nedokáží, jsou amatéři a měli by jít dělat něco jiného.
Pokud nejde web, je možné také dát na hotline hlášku připravenou třeba jako MP4: „Pokud voláte kvůli nefunkčnosti našeho webu a internetového bankovnictví, máme poruchu. Pokud voláte kvůli něčemu jinému, pokračujte v hovoru.“
Opravdu nechápu, proč se musí dlouhé minuty čekat na telefonu, než se zjistí, že to nejde.
Leave a Reply