Translate my blogs via Google Translate

Co je to myriáda?

Dříve se tak vyjadřovalo množství něčeho, které je nesčíslné (nejde spočítat), ale zase ne nekonečné, jak to chápou matematici. Myriáda je slovo spíše básnické, než matematické. Nejčastěji se myriáda používala pro vyjádření počtu hvězd, jsou myriady květin, myriády zrnek písku na pláži, myriády kapek deště.
Další ukázky myriády v knihách jsou zde
.

V současné době je na Myriada.cz
přes 1407 příspěvků a přes 51 stránek.


Top příspěvků 100 příspěvků
(zkusil jsem zvýšit počet top příspěvků, ale zpomalení načítání webu bylo významné)

Prezident nezná vlajku? (1 458)
Atlantida (1 266)
Učitelé mají dva měsíce prázdnin? (1 180)
Volné kliparty – Free Clipart (1 147)
Kdo byl první kosmonaut, který… (1 123)
2083 – Evropská deklarace nezávislosti (1 057)
Ptačí trus na oknech? (962)
Pivo je také droga (920)
Kolik stojí přesazení vzrostlého stromu? (908)
Portál ČSSZ – e-neschopenka (776)
Jak nám ruský „vědec“… (643)
Mu (568)
Malířka Edita Hirschová (567)
Chápe statistický úřad rozdíl mezi… (566)
Lemurie (561)
Zemřel Bob Frídl (510)
Doggerland (481)
Parodie na film Pád třetí říše (465)
Umíte napsat slovo myriáda? (453)
Pikosekunda × peakosekunda (445)
Pivo může být lék, ale v balení jako… (368)
Generace sněhových vloček (341)
TV Seznam-samé přestávky v online vysílání (339)
Jak se dovolat do Vodafone (335)
Narcismus (329)
Nebezpečné jaderné elektrárny (325)
Upálení Jana Husa (325)
Generace X, Y, Z (320)
Airbus 380 (316)
Proč nesnáším Bohdalku (305)
Arkádie (303)
Papírové verze Myriady (295)
Ruské rakety (290)
Zvýšení napětí v síti (287)
Jako, wie-als, like-as (285)
Zpravodajské weby (282)
Korejský útok balónky (278)
Občanská gramotnost (277)
Moje ankety (274)
Duplicitní vlastnictví pozemků (269)
Licence a daně na alkohol (265)
Antillia (Antilia) (265)
Devět severských světů a strom Yggdrasil (261)
O webu (260)
Pangea (259)
Seriál Rapl × James Bond? (254)
Hyperborea (Thule nebo Thúlé nebo Tule) (247)
Putinova raketa? (243)
Důchody ohrožují nás všechny (242)
Co je to WordPress (242)
Barsoom (242)
Ekumena – Oekumena (240)
Značení v Česku (239)
Staré, mystické, virtuální světy (238)
Středozem (Středozemě) (238)
Agarta – Agharta – Aghartha (237)
Kdo byl první na Měsíci? (232)
Noční obloha (231)
Penglai (228)
Plutonie (227)
Ekosex (225)
Drony nad námi? (225)
Cimmerie (224)
Ztrátová manažerka Masarykova okruhu (223)
Lék Fomepizol na metanol (217)
Film Murphyho válka (217)
Jednotná minimální mzda v EU? (217)
Šangri-La (214)
Telefony-mobily (214)
Dean Buchanan, malíř z Nového Zélandu (214)
Tankodromy v lesích (205)
Jak psát blogy? (205)
Věty na vytesání do kamene (204)
Cirkevní restituce (203)
Děti kouří a jsou tlusté (201)
Brazil (201)
Jak poznat „Černocha“? (201)
Energie pro lidstvo – bysnys pro jednotlivce (197)
Gondwana (196)
Opilci na kolech (195)
Mundus Subterranes (195)
Televize – online vysílání (194)
Manažér musí být psychopat? (193)
Největší světové problémy (193)
Čtěte územní plány! (193)
Fryčovo knihkupectví (192)
Web PSP.cz s pornem (188)
Podvodníci okrádají důchodce (188)
Narnie (187)
Co největšího lidé vytvořili? (186)
Ceny software ve veřejné sféře (186)
Paterčata paní Saši (186)
Postav dům, zasaď strom, vykopej… (184)
Pellucidar (183)
Telefony, které nezvedám (177)
Mobil ve výuce? (173)
Společnost Sazerac (169)
Co s horníky? (166)
Puya (165)
Kultura národa? (160)

Moje blogy na

Zvláštní školy

Žáky škol je potřeba do tříd dávat podle schopností a ne podle abecedy. Pokud jsou ve třídě pětileté děti, které umí číst, psát a počítat a pak sedmileté, které neumí ani jedno z toho,  jak zajistíte výuku, aby to pětileté dítě ze školy něco mělo a nenudilo se čekáním, až něco to sedmileté pochopí. Reálný stav na škole kousek ode mě.
U nás zatím nejsou rozšířené soukromé školy, kterí tento problém snadno řeší, pokud rodiče mají zájem na vzdělání dětí, tak do nich investují ve formě soukorméí školy. Když děti nemají zájem, pokud zlobí, vyrušují, nedělají úkoly, tak ze soukromé školy rychle vyletí. U nás soukromé školy nejsou moc podporované, tak máme svůj specifický problém, zvláštní školy.  Co s dětmi, které na školu kašlou nebo nemají schopnosti? Pokud budou soukromé školy, tak se zvláštními školy stanou současné  veřejné školy a nikdo nebude řešit problém, zrušit veřejné školy, či ne. Budou i dvojí učitelé, ti, co jsou schopni předat a naučit, ale nebudou mít možná schopnosti na umravnění špatných žáků, pak budou speciálně vyškolení učitelé pro veřejné školy a pak budou učitelská místa ve veřejných školách v problémových lokalitách, kam bude problém sehnat učitele a budou tam brát dočasně na učitele každého, kdo na to bude mít nervy.
Školství můžem sriovnat i s vědou. Proč by měli být diskriminováni někteří vědečtí pracovníci v grantech, když na to nemají?
Pokud chceme mít vzdělané a kvalitni žáky, studenty a občany, nemůžeme jim brát právo na vzdělání tím, že se budou ve škole nudit a že budou diskriminováni tím, že se jim učitel nevěnuje,protože se musí věnovat těm méně chápavým či těm, co na školu kašlou.
V MF Dnes píše ředitel jedné školy, že se pletou slova socialiazce a integrace. Prý se mluví o integraci, tedy začlenění někoho do kolektivu, když má jinou národnost či rasu, ale spíše jde podle něj o socializaci, tedy začlenění někoho do kolektivu z důvodu jiné sociální společnosti, kdy rasa ani národnost nehraje význam. Je to dobře vidět na asiatských žácích, je poblém s jejich integrací do škol, není, tedy v rase a národnosti, tedy v integraci problém není, ten je pouze uměle vytvářen, jde jen a a jen o socialilizaci.

 

(Navštíveno 39×, 1 návštěv(a,y) dnes)

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  

  

  

Twitter MyriadaCz