Čtu na irozhlas.cz, ZDE, že některé vlaky u nás mají problém, pokud je sníh a mráz, tak prý občas zastavují, kvůli nějakému poruchovému rychloměru, který se obalí sněhem a náledím.
Bude potřeba, jako na letištích, na každé zastávce kola ostříkávat, na každé zastávce vždy aspoň 1 vagon.
Pokud dodavatelská firma nechápe, že u nás v zimě sněží a mrzne, atak si testovala rychloměry pouze v létě. Možná jde o firmu „inženýrů z Afriky“, kde mají sníh tak na Kilimandžáru.
Možná bude třeba mít ve smlouvách, že rychloměr musí pracovat i při -30 stupních a za sněžení do výše, kdy vlak ještě projede.
Ministr dopravy prý řekl, že do 3 měsíců se problém vyřeší. Ano, jak se to objevuje několikrát v diskuzi, za 3 měsíci bude již měsíc jaro.
(Navštíveno 1×, 1 návštěv(a,y) dnes)
Leave a Reply