Když podnikatel koupí drahý stroj, tak ho často provozuje na 2 i 3 směny. Čím více stroj používá, tím mu stroj více vydělává. Typicky než se stroj daňově odepíše, by měl na sebe stroj vydělat. Nemá smysl mít stroj, který by draze koupil, málo využíval a stroj by mu morálně zaostával a vyráběl horší výrobky, než má konkurence.
Když vidím fotografie elektroaut, jak nevyužita stojí u nabíječky a čekají, až se nabijí… Kolik času prostojí nabíjená auta a kolik času se mohou používat, jaký je poměr? Služební auto, na 5 hodin jízdy 1 hodina na nabíjení, tedy 1:5?
Včera jsem nutně potřeboval zasáhnout 20 km daleko. Kdybych měl elektroauto v nabíječce, tak řeším problém, dojedu tam i zpět či ne? Pak je potřeba mít 2 auta, jedno nabité v pohotovosti a pak teprve mohu druhé začít nabíjet. Jenže elektroauta jsou mnohem dražší, než obyčejná auta, 2 si těžko pořídím a nemluvě o potřebě parkovacího stání.
Jak to budou dělat hasiči, když bude velký požár, kdy vyjíždí veškerá technika? Co když se auta nestačí nabít?
Obdobně sanitky, velká večerní havárie, třeba železniční, všechny sanitky v nabíječce a výjezd pouze těch, co dokáží dojet pro pacienta a zpět.
A po policii také chceme často zásah ihned.
Mohou mít hasiči, záchranky, policie elektroauta?
Leave a Reply