Stát chce, aby se vše řešilo elektronicky. Tak zkusíte se přihlásit na neschopenky, havaruje to:
Došlo k chybě. Formulář se nepodařilo otevřít.
Tedy e-neschopenka je neschopná.
Když se chyba objevuje druhý den!!!, voláte. Telefonní automat usekává začátky vět, ale nakonec se „dotlačítkujete“, jenže po pár vteřinách to vypadne do obsazovacího tónu.
Zkoušíte to znovu, ozve se operátor a sdělí vám, že ví, že jim to nefunguje a že máte vydržet do zítra. Ale že by někdo dal upozornění na web, že to nefunguje, to je asi nad síly či chápání úředníků.
Neříkal někdo, že jim e-neschopenka funguje?
Doplněno odpoledne:
Je to horší, než to bylo.
Když začal fungovat formulář, tak to při práci s datovou schránou na delší dobu zatuhne, něco se děje a není jasné co a nakonec to formulář odešle, ale s chybou.
Jak může mít někdo takovou drzost, že něco takového předá do rutinního provozu?
Nejprve nejde formulář
A pak po odeslání přes datovou schránku to opět nahlásí chybu.
Leave a Reply