Po dlouhé době jsem našel na jednom webu nabídku geomarketingu, viz také Wikipedie, kde si můžete o geomarketingu počíst. Na tom webu ho nabízela společnost Mediaservis.
Ale problém této společnosti je v tom, že o zaměstnání doručovatele zásilek není v současné době konjunktury ekonomiky zájem, potýká se s tím i Česká pošta. Češi mají úsloví: „Kvůli pár korunám se mi nevyplatí ráno vstávat z postele.“ Ano, český sociální systém je z té postele nijak nežene.
A tak k té otázce geomarketingu. Pokud někdo nemá spolehlivé doručovatele, kteří ráno vstanou a roznesou zásilky v dohodnutou hodinu, a nedoručují je opožděně či vůbec, a házejí je do správných schránek, nabídka geomarketingu nemá smysl. Snad až začne recese. Ale to zase firmy nebudou mít peníze na takové služby a roznesou si to raději sami. Není to zase až tak dávno, co si obecní úřady raději zaplatili svého doručovatele, který to roznesl po městě, než využít drahé služby České pošty, cena doporučeného dopisu již vzrostla ke dnešnímu na 44 Kč, viz web České pošty.
(Navštíveno 29×, 1 návštěv(a,y) dnes)
Leave a Reply