Nakupuji ve velkém supermarketu. V autě se kouknu na účtenku a jsou na ní dvoje jablka, na gram stejná hmotnost. Dívám se dál, nesedí pudinky a jogurty. Jdu k informacím a ukazuji na účtence ta dvoje jablka a ptám se, jak dokáži koupit 2 sáčky s přesností na 1 gram. Žádný problém, chce mi vracet peníze. Mě to ale začalo zajímat, tak jsme požádal o kontrolu celého nákupu. A přebýval 1 jogurt a 1 pudink. Nechápu, jak se dokáže namarkovat špatně 3 položky z 10, tedy chybovost 33 % a v neprospěch zákazníka o 10 Kč. Jak jim pak sedí inventury, když prodají více, než měli zboží? No, oni to zase jiní ukradnou, že?
Možná bylo lepší zatajit ty 2 jogurty, na informacích umí řešit ošizení zákazníka, ale mají problém vyřešit stav, když pokladní to účtuje ve prospěch zákazníka. Tedy trochu zmatek a bylo najít vedoucí směny.
To musím opravdu kontrolovat každou položku na pokladně? Asi ano. Ale když se naúčtují 2 stejné položky po sobě, tak nemohu sledovat online pokladnu.
Pokladny urychlují odbavení, ale dělají zmatky. Podle mě to v pokladních není, to je moc velký zmatek.
(Navštíveno 13×, 1 návštěv(a,y) dnes)
Leave a Reply