Autoři software pro pokladny EET prý nezvládli software a vznikají duplicity. Jedna z nich má být ta, že majitel pokladny netuší, zda transakci odeslal či ne, zadá jí či odešle znovu, bojí se udání, a má problém.
Snad když na něco kliknu, tak se to na obrazovce změní, tedy vidím, že se to začalo provádět. A v dalším menu vidím neodeslané transakce. Tedy by měl majitel pokladny jasně vidět, jaký je stav. Ale jak to vypadá, asi nepozná, zda transakci odkliknul, nepozná, zda odešla.
Programátoři vždy předpokládají dokonalost, že vše funguje, že rychlost je vysoká, vyzkouší to v rámci své kanceláře na 1 či 2 transakcích mezi 2 počítači a mají pocit, že to to OK. Jenže realita mimo jejich kancelář je jiná, spojení nefunguje (třeba mě před měsícem, zvýšilo O2 za mými zády rychlost internetu a modem od nich mi padal a padal), přijde více transakcí a systém to nezvládne. Tak prý majitelé pokladem aktualizují a aktualizují.
(Navštíveno 80×, 1 návštěv(a,y) dnes)
Leave a Reply