České Budějovice chtějí 5 sjezdů z obchvatu, ale technicky to nejde, nesplní to normy. Pamatujete, jak se v Praze při sjezdu z dálnice převrátil francouzský autobus, který nepočítal s tím, že zatáčka sjezdu bude tak úzká?
Pokud jde v Českých Budějovicích o něco obdobného, tak musíme brát v úvahu i špatné řidičské schopnosti českých řidičů, jejich častá bezohlednost při jízdě a porušování silničních zákonů. Dáte mu na sjezd 30 km, on tam vjede 50 km a otočí auto na střechu, zraní lidi a bude křičet, že za to nemůže, že značka nebyla vidět, že nestačil zabrzdit, že zatáčka měly být větší.
A ty normy. České dálnice mají často prudké stoupání a klesání, tedy nevyhovují evropským normám na dálnice. Zahraniční řidiči s tím nemusejí počítat a pak vidíme v komerčních TV, jak policisté důležité vykládají, že řidič neměl správné pneumatiky na naše dálnice. Ano, řidič vyráží na zasněžených dálnicích v Norsku málem za polárním kruhem a končí na slunných dálnicích v Itálii. Akorát na přejezd našeho státu v zimě aby měl kamioňák někde připraveno 14 kusů speciálních pneumatik, aby vyjel ta stoupání na dálnicích..
(Navštíveno 33×, 1 návštěv(a,y) dnes)
Leave a Reply