Reakce na článek na iDnes.cz. Dříve žáci a studenti toho znali více i při horších učebních pomůckách, měli motivaci. Dnes žáci a studenti spoléhají na to, že můžou zůstat u rodičů.
Problém je třeba v tom, že žák se ptá na zlomky na střední škole a má je znát ze základní školy. A druhý problém je, že učitel řekne, že příště budou navazovat na zlomky a žák se diví, že by se měl něco doučit, vždyť chodí do školy, tak ho to mají naučit. Studenti pak jaksi nechápou, že není možné opakovat donekonečna pořád to samé, počínaje učivem ze základní školy, učitelé mají osnovy, které vycházejí třeba ze znalosti zlomků, a na opakování učiva základní školy není čas. Dříve bylo doučování (kondice), kdo z těch, co neumí třeba ty zlomky, si zaplatí doučování? Spíše očekává zázrak v nějakých učebních pomůckách a logice, že škola ho to má přece naučit, aniž on pro to cokoliv udělá.
(Navštíveno 20×, 1 návštěv(a,y) dnes)
Leave a Reply