Česká agentura pro podporu cestovního ruchu Czech-Tourism chce vrazit 63 milionů do kampaně na podporu turismu. Ale až po turistické sezóně, tedy kdo si vzpomene v létě v roce 2014, co bylo v září 2013?
A jak nalákat turisty na české kožené tváře ve službách? Skoro každý Čech po příjezdu z ciziny říká, že je to tu děsné, samé podivné tváře. Ale Čechům to nevadí a dokonce to někteří ze služeb komentují tak, že nejsou placeni za úsměv. Ale jsou… Dost dávno byla pro ty kožené tváře v USA akce, keep smilling, obdobná byla i dost dávno v Bulharsku, někde jsem četl, že když se v turistických střediskách v Egyptě někdo ošklivě podívá na turisty, že zasáhne okamžitě turistická policie. Kdy zaměstnanci ve službách pochopí, že turistu nezajímá jeho kožená tvář a jeho možné problémy, že půjde jinam, než by se na něj díval as kazil si své prožitky. Ale koženým tvářím je to jedno, v nejhorším půjdou na sociálku pro dávky.
(Navštíveno 20×, 1 návštěv(a,y) dnes)
Leave a Reply