Na iDNES.cz je blog o reportáži televize Nova ohledně kvality ovoce a zeleniny v prodejnách. Ano, také jako autor blogu vím, kam měla prodavačka Novu a žalobníky poslat, správně je má odkázat na tiskovou mluvčí. Televizi Nova jde o sledovanost, kvalitu potravin řeší jen a jen z hlediska sledovanosti. Hodně lidí jsou od přírody žalobníci, Nova jim nabídla prostor, tak jsou žalobníci důležití, šmejdí a žalují na prodavačky a ještě se mohou dostat do televize. Na šmejdění po obchodě normální člověk nemá čas. Není ani masochista, aby chodil někam, kde je problémové zboží, jde jinam. Žalobník takový obchod zase masochisticky vyhledává a šmejdí a šmejdí.
Prodavačky mají příjem často jen asi polovinu průměrného důchodu, co byste po nich chtěli.
(Navštíveno 19×, 1 návštěv(a,y) dnes)
Leave a Reply